| Wyświetleń:3456

Skuteczny serwis R&D Tech

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

Aktualnie, obok wysokiej jakości produktu, klient oczekuje od dostawcy obsługi posprzedażowej, spełniającej szerokie spektrum oczekiwań i wymagań. Istnienie na rynku konkurencji sprzyja rozwojowi przedsiębiorczości i produktywności, determinując ciągły rozwój firm i świadczonych usług. 


Najlepszym sposobem weryfikacji jakości obsługi serwisu jest zasięgnięcie opinii u źródła. Zobaczmy, jak klienci oceniają jakość serwisu R&D Tech:
 

Serwis R&D Tech cechuje się szybkością i profesjonalizmem w działaniu. Kontakt z serwisem obejmuje zawsze fachowe podejście i doradztwo, zarówno dla nowego parku maszynowego, jak i również starszych maszyn. Raporty poserwisowe dostarczają rzetelnych danych oraz stanowią plan działania – stwierdza Dawid Jakubowski z firmy Final. 


Zadowolenie klientów jest priorytetem dla działalności R&D Tech. Obsługa serwisowa obejmuje zarówno instalację, uruchomienie, szkolenie, asystę i konsultację z operatorem w zakresie sposobu rozwiązywania zaawansowanych obróbek detali, jak i diagnozę awarii lub nieprawidłowości działania maszyny oraz naprawę czy też usunięcie usterek. Ponadto serwisanci R&D Tech służą fachowym wsparciem przy optymalnym wyborze narzędzi eksploatacyjnych.  
 

Grzegorz Białoszkiewicz z firmy Volvo: Posiadamy od R&D Tech dwie duże maszyny CNC Satellite XT oraz dużo mniejszych urządzeń. Podczas paroletniej współpracy nigdy nie spotkałem się z żadnym niepożądanym zachowaniem, co więcej – zawsze można liczyć na pomoc R&D Tech. Wszystkie części zamienne do maszyn są dostępne, czas realizacji dostawy jest bardzo szybki. To samo dotyczy samego serwisu – ich działania są natychmiastowe i skuteczne. Zespół bardzo zorientowany na klienta i jego interesy. Dodatkowo mogę powiedzieć, że raz miałem przypadek awarii maszyny innego producenta, z którym serwis nie jest związany, mimo wszystko również otrzymałem skuteczną pomoc. 


Serwis R&D Tech to również nowoczesne rozwiązania, znacznie skracające czas reakcji serwisowej. Od kilku lat firma świadczy również usługi serwisowe w formule online. Helpdesk to narzędzie komunikacji pomiędzy operatorem maszyny a technikiem, dające możliwość zdalnego serwisu, bez konieczności wizyty u klienta. Narzędzie to doskonale sprawdziło się w realiach pandemii, choć już wcześniej często było wykorzystywane przez klientów R&D Tech.  

Nawiązując do ostatniego serwisu online, chciałbym niniejszym wyrazić wielkie uznanie dla serwisanta, który ze mną rozmawiał. Wykazał się ogromną wiedzą oraz chęcią pomocy. Jego działania, mimo trudności z połączeniem, były bardzo metodyczne i precyzyjne. Proszę o przekazanie mu mojego podziękowania za zaangażowanie i rozwiązanie problemu – tak o serwisie w formule online mówi pan Jakub Kubiczek z firmy Ilbud. 


Co prawda dużego doświadczenia z serwisem firmy R&D Tech Sp. z o.o. nie mamy, ponieważ współpracujemy w tym zakresie od momentu zakupu maszyny Satellite XT 7800, czyli od 2019 roku, to mimo tak krótkiego okresu współpracy da się zauważyć, że serwis jest na wysokim poziomie – szczególnie, jeśli weźmiemy pod uwagę kontakt z klientem i doświadczenie pracowników serwisu. Dużo prostych tematów można załatwić w szybki sposób kontaktując się telefonicznie z serwisem, co uważam za duży plus. Na tą chwilę nasza maszyna jest na gwarancji, więc zbyt dużo tematów nie kierujemy do serwisu, ale jeśli będzie to działać tak, jak do tej pory, to jestem spokojny – stwierdza Artur Pisarek, Inżynier Produkcji z firmy Zobal. 


Reasumując: serwis R&D Tech sp. z o.o. podejmuje nieustannie działania usprawniające jego funkcjonowanie. Satysfakcja klientów stanowi dla R&D Tech priorytet, tym bardziej cieszą firmę każde słowa uznania z ich strony. 

Serwis R&D jest na wysokim poziomie. Nie było problemu, którego panowie nie byli w stanie rozwiązać. Serwis zawsze jest na czas i usterki są szybko usuwane. Jesteśmy zadowoleni z obsługi i z całą pewnością możemy polecić zespół serwisowy – mówi pan Wojciech Pietryga z Selt.  


#serwis_maszyn, #automatyzacja_produkcji, #produkcja_stolarki

SPRAWDŹ OFERTĘ FIRMY

Strona główna | Oferta | Publikacje | Sieć sprzedaży - kontakt | Praca

R&D Tech Sp. z o.o.

65-127 Zielona Góra
Kostrzyńska 9
tel.: 068 4557101
tel.: 609145151
tel.: serwis:+48 669666559
Fax: 068 4557102
e-mail: info@randdtech.pl
https://www.randdtech.pl/



WEGOMA Polska – jak się zmienił dostawca maszyn

WEGOMA Polska – jak się zmienił dostawca maszyn

Za sterami WEGOMA Polska stoi nieprzerwanie od 2003 roku...

Remmers Relacje – najnowsza odsłona czasopisma już dostępna

Remmers Relacje – najnowsza odsłona czasopisma już dostępna

Jak co pół roku, Remmers wraca z najnowszą odsłoną...

R&D Tech wprowadza automatyzację w firmie Panpol Zakłady Budowlane z Lubina

R&D Tech wprowadza automatyzację w firmie Panpol Zakłady Budowlane z Lubina

R&D Tech automatyzuje linię produkcyjną w firmie Panpol...

Remmers Polska zaprasza na Webinaria na żądanie w ramach RemmersEdu

Remmers Polska zaprasza na Webinaria na żądanie w ramach RemmersEdu

Webinaria na żądanie w ramach #RemmersEduto to...

R&D Tech sprzedaje już czwarte centrum SATELLITE XT do Perlik Aluminium

R&D Tech sprzedaje już czwarte centrum SATELLITE XT do Perlik Aluminium

We wrześniu br. Perlik Aluminium nabyła od R&D Tech...



» Więcej na subportalu maszyny, obróbka powierzchni