Blogi Oknonet.pl

Droga Macieju...

Piątek, 29 czerwca 2012

„Od ponad dwóch lat powierzasz nam swoją urodę (…) najpiękniejsze relacje to te, które powstają na przestrzeni czasu (…) skorzystaj ze spersonalizowanej oferty, to prawdopodobnie twój ulubiony produkt – tusz do rzęs…”

I nic dziwnego nie byłoby w całkiem sprawnie (pod względem marketingowym) napisanym liście do klientki, gdyby nie to, że jego adresatem jest …klient.

Była sobie klientka, która kilka lat temu złożyła zamówienie na kosmetyki u całkiem dużego i znanego sprzedawcy. Adres wysyłki był inny, niż adres zamawiającego. I od tej pory to nie klientka, ale jej mąż, dostaje urokliwe oferty na tusz do rzęs (bo prawdopodobnie to twój ulubiony kosmetyk) albo krem do depilacji…

„Droga Maciej” już wysyłał maila ze sprostowaniem danych, ale może firma jest tak zajęta wysyłaniem mailingów, że nie ma czasu odbierać maili :-)

Kiedy wysyłasz oferty do swoich klientów, znajdź czas na to, żeby je przeczytać przed wysłaniem... Bo może drobny błąd będzie tym, co zaważy o wyborze konkurencji...

-----

Akademia REHAU to serwis szkoleniowy dla klientów firmy REHAU. Szkolenia, warsztaty, platforma e-learningowa, podręczniki - czyli know how przydatny do tego, żeby prowadzić firmę w branży stolarki okiennej i drzwiowej.

Masz pytanie? Napisz na akademia@rehau.com

Zajrzyj na www.facebook.com/rehaupl i www.facebook.com/akademiarehau

Skomentuj / Zobacz komentarze