Blogi Oknonet.pl

Przyciągasz czy odstraszasz?

Poniedziałek, 21 października 2013

Zasada dowodu społecznego mówi o tym, że łatwiej nam się kupuje wiedząc o tym, że inni też już wybrali ten produkt. Jednym ze sposobów wykorzystania tej zasady jest pokazywanie na stronie www zdjęć z realizacji. Galeria pięknych okien i drzwi może czynić cuda śmiech 

No chyba, że wstawimy sobie na naszą stronę zdjęcia takie jak te:

Okna może i piękne, ale nie dane nam jest tego dostrzec, bo brzydota budynku i grafitti przyciągają całą uwagę... To samo zdjęcie można zrobić z innej perspektywy, a jeśli już upieramy się na taką właśnie - poddajmy je najpierw obróbce graficznej. Malunki na murze z samego muru nie tak łatwo wyczyścić, ale w programie graficznym możecie przemalować cały budynek dużo szybciej niż w rzeczywistości.

Zdjęcia tworzą pierwsze wrażenie, budują skojarzenia, zachęcają do kontaktu z firmą. Zróbcie wszystko, żeby tego nie popsuć...

PS- tablicę rejestracyjną na samochodzie zamazaliśmy (na stronie producenta okien każdy może ją odczytać - co może przynieść nieprzyjemne skutki, kiedy właściciel samochodu okaże się nie być miły :-)

------------------------

Akademia REHAU to serwis szkoleniowy dla klientów firmy REHAU. Szkolenia, warsztaty, platforma e-learningowa, podręczniki - czyli know how przydatny do tego, żeby prowadzić firmę w branży stolarki okiennej i drzwiowej.

Masz pytanie? Napisz na akademia@rehau.com

Zajrzyj na www.facebook.com/rehaupl i www.facebook.com/akademiarehau

Komentarze

CytujZenek B., Poniedziałek, 21 października 2013
Często na zdjęciach nawet najbardziej ciekawych realizacji pojawiają się dodatkowe elementy, zaburzające całą kompozycję. Samochody, płoty, śmietniki, ludzie... Warto o tym pomyśleć, zanim kliknie się przycisk migawki. Czasami wystarczy chwilę odczekać lub wykonać kilka kroków i zmienić kadrowanie zdjęcia.