Blogi Oknonet.pl

Kumplujemy się ?

Wtorek, 15 października 2013

"Tadeuszu, czy widziałeś już nasze nowe okna?"

"Marianno, jak tam twoja budowa?"

Personalizacja stosowana w temacie wiadomości mailowych to całkiem dobry pomysł...o ile klient - odbiorca twojej wiadomości - zaakceptuje to, że zwracasz się do niego po imieniu. A skąd wiesz, że to akceptuje? No właśnie, tego nie wiesz :-)

Więc zastanów się dobrze, czy na pewno chcesz stosować personalizację w mailach reklamowych, bo czasem taki mail zrobi się więcej złego niż dobrego.

Wymyślając temat maila weź pod uwagę, że dobrą siłę przyciągania mają pytania. Możesz więc zastosować styl intrygujący, pytający, który przez to, że umiejętnie porusza ważne z punktu widzenia odbiorcy tematy, przyciąga pytaniami - zachęca odbiorcę do otworzenia e-maila od ciebie.

Przykłady?  

"Czy nasze okna na pewno są dla ciebie?"

"Czy wiesz już, w jaki sposób zaoszczędzić 76% na rachunkach za ogrzewanie?"

"Czy na pewno już wszystko wiesz o oknach?"

------------------------

Akademia REHAU to serwis szkoleniowy dla klientów firmy REHAU. Szkolenia, warsztaty, platforma e-learningowa, podręczniki - czyli know how przydatny do tego, żeby prowadzić firmę w branży stolarki okiennej i drzwiowej.

Masz pytanie? Napisz na akademia@rehau.com

Zajrzyj na www.facebook.com/rehaupl i www.facebook.com/akademiarehau

Komentarze