Blogi Oknonet.pl

Pan Zenek czyli USP

Poniedziałek, 27 lutego 2012

 

"To jest Pan Zenek.

Pan Zenek zamontował do stycznia tego roku 43 tysiące okien. Teraz ogromne doświadczenie Pana Zenka jest do Twojej dyspozycji."

Oczywiście Pan Zenek nie istnieje...(no chyba, że widzicie jakieś podobieństwo do swojego znajomego? :-)

Ale Pan Zenek sprawdziłby się na ulotce zdecydowanie lepiej niż historia Pana Prezesa albo wyliczanie branżowych norm, jakie spełnia budynek firmowy z poprzedniego posta.

Pan Zenek - a raczej jego bogate doświadczenie, które jest do dyspozycji klienta, mogłyby bowiem być USP - unique selling proposition - unikalną propozycją sprzedaży, czymś, czego nie oferują klientowi inni. Bo przecież nikt inny nie ma Pana Zenka...

Zanim zaczniesz tworzyć swoją ulotkę czy jakąkolwiek inną formę komunikacji z klientem, znajdź swojego Pana Zenka, swój wyróżnik, coś, co klient może dostać tylko od twojej firmy... I jeśli przychodzą ci do głowy takie "wyróżniki", jak:

- niska cena

- wysoka jakość

- fachowe doradztwo

to od razu je skreśl..Wyróżnik, który może mieć każda firma okienna, nie jest wyróżnikiem...

Komentarze

CytujPaweł Pietruczanis, Poniedziałek, 27 lutego 2012
Niezłe.. ale to już spalone? Bo teraz w wielu ulotkach wykwitną nam Zenkowi... a czy jesteśmy w stanie wymyśleć coś swojego? Bo z kreatywnością to u nas raczej krucho..
CytujTFIF, Wtorek, 28 lutego 2012
KOCHANI-OPINIE W STYLU JESTEM NAJLEPSZY JUŻ DAWNO PRZESTAŁY DZIAŁAĆ WIĘC TAKIE DYRDYMAŁY TO DLA MAŁYCH DZIECI SA DOBRE ALE NIE DLA FIRM PO CIĘŻKICH SEZONACH.
Cytujobserver, Niedziela, 4 marca 2012
działają, działają, np. D... Najlepsze Okna :) choć z najlepszymi mają niewiele wspólnego, aczkolwiek złe też nie są...