| Wyświetleń:3339

W czasach nieoczywistych dobrze jest trzymać się razem – w rodzinie i w rodzinie biznesowej

Zainteresowany? Poproś o ofertę!

5. edycja kongresu „FUTURE of NEXTgen”

fot. Instytut Biznesu Rodzinnego

5. edycja kongresu „FUTURE of NEXTgen”


5. edycja kongresu „FUTURE of NEXTgen”

fot. Instytut Biznesu Rodzinnego

5. edycja kongresu „FUTURE of NEXTgen”

5. edycja kongresu „FUTURE of NEXTgen”

fot. Instytut Biznesu Rodzinnego

5. edycja kongresu „FUTURE of NEXTgen”

5. edycja kongresu „FUTURE of NEXTgen”

fot. Instytut Biznesu Rodzinnego

5. edycja kongresu „FUTURE of NEXTgen”

5. edycja kongresu „FUTURE of NEXTgen”

fot. Instytut Biznesu Rodzinnego

5. edycja kongresu „FUTURE of NEXTgen”

Sukcesorzy polskich firm rodzinnych spotkali się w Poznaniu na V kongresie Next „FUTURE of NEXTgen”. To była już 5. edycja kongresu i odbyła się w dniach 5 i 6 października 2020 roku w samym sercu Poznania – Concordii Design.  


Temat przewodni Kongresu „Future of Next Generation. Digital, smart, competent & professional!” nawiązywał do wspólnego zdefiniowania nowej roli młodego pokolenia przedsiębiorców z firm rodzinnych w biznesowej przyszłości. 

Balans pomiędzy brawurowymi wyzwaniami w firmie a tradycyjnymi wartościami i impulsami z wewnątrz samego pokolenia Next Generation to źródło spokoju, siły i ładu firm rodzinnych – mówi Prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego dr Adrianna Lewandowska.  

 
Do prelekcji, paneli dyskusyjnych zaproszeni zostali uznani zagraniczni eksperci z obszaru firm rodzinnych, jak Susanne Bransgrove, Guillermo Salazar czy dr Marta Widz. Wystąpili także polscy praktycy i mówcy: Zofia Dzik z Instytutu Humanites, Roman Wieczorek, Szymon Trzebiatowski oraz dr Adrianna Lewandowska z ramienia Instytutu Biznesu Rodzinnego, a także sukcesorzy czołowych polskich firm rodzinnych, jak ZPUE, PAK, Grupa Wróbel, Mitcar, Kaczmarski Group, Altom Design, Wajnert Meble, Dr Irena Eris, Werner Kenkel.  Po raz pierwszy podczas Kongresu odbyły się sesje VIP z Mentorami, które cieszyły się ogromnym powodzeniem wśród młodych, pochodzących z rodzin biznesowych. Spotkanie z Mentorem oko w oko było spotkaniem w kuluarowym, małym gronie. Uczestnicy mogli poznać  liderów przedsiębiorczości na rodzimym rynku, porozmawiać, poznać historię rodzinną, firmy czy zadać pytanie. 

Kongres zorganizowany przez Instytut Biznesu Rodzinnego zostawia sukcesorów z niezwykłymi przemyśleniami, inspiracjami, z zalążkami relacji nie tylko biznesowych, ale także tych prywatnych. 

Relacje nie mogą być iluzją, a nasza rzeczywistość powinna być wspólna. Kluczowa kompetencja to wejrzenie w siebie, wartości i przeniesienie ich na DNA firmy – mówi dr Adrianna Lewandowska.  


Te dwa dni pełnie były prelekcji, spotkań, wymiany doświadczeń, zdobywania nowej wiedzy, praktycznych warsztatów i ciekawych, tematycznych dyskusji. 

Ufamy, że każdy z sukcesorów zabrał cząstkę tej wiedzy, która będzie rezonować w jego sercu i myślach jeszcze długo – podsumowuje Prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego dr Adrianna Lewandowska.  


Kongres został przeprowadzony w formule hybrydowej – z możliwością wzięcia udziału w formule stacjonarnej dla ograniczonej liczby uczestników (ze względów bezpieczeństwa) oraz ONLINE – dla wszystkich tych, którzy wybrali zdalne uczestnictwo w konferencji. Z udziału w kongresie skorzystało 250 uczestników stacjonarnych i online łącznie. 
Instytut Biznesu Rodzinnego to Centrum Wiedzy o Firmach Rodzinnych w Polsce i za granicą. Wiodącą misją działań Instytutu jest profesjonalizacja polskich przedsiębiorstw rodzinnych poprzez doradztwo w zakresie procesu sukcesji, strategii międzypokoleniowych i Konstytucji Firm Rodzinnych, szerzenie wiedzy, dobrych praktyk, prowadzenie i publikowanie wyników badań naukowych oraz wymianę doświadczeń krajowych i zagranicznych. Każdego roku Instytut organizuje szereg wydarzeń́ dedykowanych firmom rodzinnym, które zawsze są unikatową platformą wymiany doświadczeń́ i okazją do nawiązania bezcennych relacji biznesowych. 

#biznes_rodzinny, #IBR

Zainteresowany? Poproś o ofertę!



Roto Holding AG ze wzrostem – dobra kondycja mimo pandemii

Roto Holding AG ze wzrostem – dobra kondycja mimo pandemii

Grupa Roto zwiększyła globalną sprzedaż i zyski o ok...

Green Hall 3 łączy w sobie zrównoważony rozwój i nowoczesną technologię

Green Hall 3 łączy w sobie zrównoważony rozwój i nowoczesną technologię

Ten wyjątkowy budynek technologiczny, znajdujący się w...

Pałac Kultury i Nauki z nowymi okuciami marki SIEGENIA

Pałac Kultury i Nauki z nowymi okuciami marki SIEGENIA

Inwestycja, prowadzona pod nadzorem konserwatora...



» Więcej na subportalu dostawcy, akcesoria