Blogi Oknonet.pl

Najnowsze wpisy

2014-02-05 13:25:31

Gender ?

2014-01-27 11:40:40

Zaraźliwy brak entuzjamu

2013-10-23 13:51:40

Znicz do okna?

2013-10-22 09:59:45

Badamy satysfakcję ...

2013-10-22 08:48:50

Sprawdź, jak cię widzą ...

2013-10-21 13:58:59

Przyciągasz czy odstraszasz?

O mnie

Archiwum

2012

Luty, Marzec, Kwiecień, Czerwiec, Lipiec

2013

Luty, Marzec, Kwiecień, Wrzesień, Październik

2014

Styczeń, Luty, Wrzesień

Zaraźliwy brak entuzjamu

Poniedziałek, 27 stycznia 2014

Przekonanie sprzedawcy do tego, co sprzedaje i co robi, ma ogromny wpływ na to, jak postrzegają go inni. Sprzedawca przekonany o dobrej jakości swoich produktów częściej odnosi sukcesy, niż ten, któremu łatwiej wymieniać wady firmy, w której pracuje i oferowanych przez nią produktów niż znaleźć ich zalety.

Na szkoleniach czasem spotykam sprzedawców, którzy głównie narzekają... Na jakość produktów swojej firmy, na stosunki w niej panujące, na szefa, na inne działy...

Ich brak entuzjazmu i motywacji jest zaraźliwy - zaraża głównie klientów, którzy dziwnym trafem często rezygnują z zakupów u nich. I wtedy tacy sprzedawcy mają kolejny powód do narzekania...

Znacie takich?

Komentarze