Blogi Oknonet.pl

Najnowsze wpisy

2014-02-05 13:25:31

Gender ?

2014-01-27 11:40:40

Zaraźliwy brak entuzjamu

2013-10-23 13:51:40

Znicz do okna?

2013-10-22 09:59:45

Badamy satysfakcję ...

2013-10-22 08:48:50

Sprawdź, jak cię widzą ...

2013-10-21 13:58:59

Przyciągasz czy odstraszasz?

O mnie

Archiwum

2012

Luty, Marzec, Kwiecień, Czerwiec, Lipiec

2013

Luty, Marzec, Kwiecień, Wrzesień, Październik

2014

Styczeń, Luty, Wrzesień

dobry początek

Czwartek, 17 października 2013

Wracamy do tematu e-maili reklamowych.

Kiedy już stworzyliście tytuł idealny, zachwycający, zapierający dech w piersiach odbiorcy, kiedy ten już rzuca się, by błyskawicznie otworzyć wiadomość i poznać to, co zapowiada tytuł... pozostaje wam "tylko" stworzyć taką treść maila, by odbiorca się nie rozczarował...

Łatwe zadanie? Całkiem łatwe, jeśli znacie kilka zasad, dotyczących pisania maili czy newsletterów reklamowych.

Po pierwsze stwórz dobry nagłówek, czyli początek wiadomości.

Treść nagłówka ma być unikalna i od razu przynosić korzyści odbiorcy. Znacie na pewno przykład takich maili, które korzyści żadnych w nagłówku nie przynoszą "Firma X działa na rynku stolarki otworowej od dawna". "Firma Y zakupiła nową linię produkcyjną" - też się cieszymy. Ale co z tego ma odbiorca? Gdzie konkretnie nazwana korzyść? Czy po takim początku chce wam się czytać dalej (no chyba, że jesteście z konkurencyjnej firmy, wtedy poczytacie, żeby zobaczyć, czym się konkurencja chwali...)

Najważniejsze pytanie, jakie powinienieś sobie zadać przed stworzeniem nagłówka maila - co z tego będzie miał odbiorca. Nie ty i twoja firma.

Korzyść to coś, co odbiorca będzie miał z tego, że maila przeczyta do końca. Zupełnie niekoniecznie musi być to rabat. Może lepsza będzie przydatna wiedza? Praktyczne porady eksperta, z których odbiorca może skorzystać? Konkurs? Poradnik? Relacje klientów, którzy skorzystali z usługi/produktu?

Zamiast więc pisać o tym, że zakupiliście linię produkcyjną, napisz "Przeczytaj, na jakie elementy okna zwrócić szczególną uwagę, żeby być zadowolonym do końca życia"...

------------------------

Akademia REHAU to serwis szkoleniowy dla klientów firmy REHAU. Szkolenia, warsztaty, platforma e-learningowa, podręczniki - czyli know how przydatny do tego, żeby prowadzić firmę w branży stolarki okiennej i drzwiowej.

Masz pytanie? Napisz na akademia@rehau.com

Zajrzyj na www.facebook.com/rehaupl i www.facebook.com/akademiarehau

Komentarze

Cytujguides, Czwartek, 18 grudnia 2014
Throughout the course of game play, Men and women might resume the next region to"Refuel, Damaged dash, Along with rearm" Cars and trucks, Technique armour so items until now aiming on their own next task. Throughout their travels avid will also gain in toughness. Gamers is designed to a lot more be capable of use not common combined with outlandish firearms, Accessory, Moreover properties. guides http://www.d3cup.com/guides