Blogi Oknonet.pl

Najnowsze wpisy

2014-02-05 13:25:31

Gender ?

2014-01-27 11:40:40

Zaraźliwy brak entuzjamu

2013-10-23 13:51:40

Znicz do okna?

2013-10-22 09:59:45

Badamy satysfakcję ...

2013-10-22 08:48:50

Sprawdź, jak cię widzą ...

2013-10-21 13:58:59

Przyciągasz czy odstraszasz?

O mnie

Archiwum

2012

Luty, Marzec, Kwiecień, Czerwiec, Lipiec

2013

Luty, Marzec, Kwiecień, Wrzesień, Październik

2014

Styczeń, Luty, Wrzesień

Wezwij do akcji

Poniedziałek, 14 października 2013

W ostatnim poście pisaliśmy o nadawcy maila - niesłychanie ważnym elemencie mailingu reklamowego.

Żeby odbiorca uznał e-mail za ciekawy i intrygujący, wart kliknięcia w ikonkę „otwórz” – do kompletu musi być jeszcze dobrze skonstruowany temat. Nie liczcie na to, że temat „Oferta promocyjna” albo „Informacja handlowa” powali waszego potencjalnego odbiorcę na kolana, każe mu odstawić kawę, odłożyć wszystko to, czym właśnie się zajmował i rzucić do czytania… Jeśli chcecie popełnić jeszcze większy błąd - zostawcie puste pole tematu - a co tam, niech się odbiorca sam domyśla, o czym właśnie chcieliście do niego napisać...

Sposobów na takie skonstruowanie tematu, by przyciągał uwagę jest wiele. 

Dziś o jednym z nich –„call to action”.

Wezwanie do akcji to zastosowanie w temacie e-maila zwrotów pokazujących pewne korzyści i wywołujących u czytelnika konkretną akcję.

„Zobacz teraz okna X, na których oszczędzisz 76%”

„Zostało kilka godzin naszej jesiennej oferty, zamów wycenę dziś do 17.00”

"Nikt inny nie ma takich okien, sprawdź dlaczego..."

W kolejnym poście podpowiemy wam, czy warto stosować personalizację i humor w mailingu.

-----------------

Akademia REHAU to serwis szkoleniowy dla klientów firmy REHAU. Szkolenia, warsztaty, platforma e-learningowa, podręczniki - czyli know how przydatny do tego, żeby prowadzić firmę w branży stolarki okiennej i drzwiowej.

Masz pytanie? Napisz na akademia@rehau.com

Zajrzyj na www.facebook.com/rehaupl i www.facebook.com/akademiarehau

 

Komentarze

Cytujfin, Sobota, 23 sierpnia 2014
Jak zawsze - świetne teksty! Lekko, przyjemnie a przede wszystkim pożytecznie. Tylko dlaczego przestaliście publikować??
Cytujfin, Sobota, 23 sierpnia 2014
Jak zawsze - świetne teksty! Lekko, przyjemnie a przede wszystkim pożytecznie. Tylko dlaczego przestaliście publikować??