Blogi Oknonet.pl

Realni klienci Oknonetu

Poniedziałek, 19 września 2011

Wizytówkę na oknonecie mamy już jakiś czas. Statystyki wykazują całkiem niezłe wyniki. Ale jak je przełożyć na realne korzyści dla firmy? Skąd mam wiedzieć, czy na moją wizytówkę zajrzał klient zainteresowany produktami, a może konkurencja albo ktoś zupełnie przez przypadek? Wszystkie te "kliknięcia" są zliczane i ukazywane w statystykach, ale mnie interesuje coś jeszcze. Jak mogę zmierzyć współczynnik konwersji dla zapytań z oknonetu?

Brakuje mi formularza kontaktowego w mojej wizytówce (formularz trafi na firmowego maila) - stąd od razu wiem, że potencjalny klient trafił do mnie, bo znalazł mnie u was.

Wiele innych portali posiada już takie formularze zapytań, stąd wiem, że opłaca się (lub nie) reklamować na danych serwisach.

Jakie są szanse na to, żeby oknonet udoskonalił się o formularz kontaktowy i zaspokoił  moje potrzeby zliczania konwersji? I czy tylko moje...?
Skomentuj / Zobacz komentarze