Blogi Oknonet.pl

Jak dobra firma to.. Krispol

Piątek, 17 listopada 2017

Kolejna pochwała. Nie myślcie że to hurt. Po prostu Krispol od dawna na nią zasługuje i już kilka razy się do tego przybierałem. 

Raz. Za przedstawicieli. Karol, który do mnie przyjeżdżał przez lata bardzo wysoko zawiesił poprzeczkę i jego następca musi stawać na głowie by mu dorównać. Ale stara się i jest blisko do osiągnięcia ideału wyznaczonego przez poprzednika - a może tylko ja nie mam teraz tylu okazji do rozmów, bo w tym sezonie ciężko było mnie złapać w biurze..  Tak czy inaczej - bardzo sobie cenię dostępność fabryki i to każym szczeblu.  

Dwa. Znowu kontakt. Infolinia. Chyba po raz drugi miałem okazję z niej skorzystać. Wyjątkowo nietypowy automat (przemysłowy a tego staramy się nie robić) i awaria. Co z tego że rok po upływie gwarancji. Przy małej pomocy ludzi w fabryce udało się zdiagnozować usterkę, która okazała się pierdołą ale tak czy inaczej - zajęła nam kilkanaście minut rozmowy. Bardzo dziękuję człowiekowi z działu technicznemu za cierpliwość, fachowość i chęć pomocy. Jesteście wielcy!

Trzy. Produkt.  Nie miałem okazji do szerszego sprawdzenia współpracy z innymi producentami bram. Nie było takiej potrzeby. Na Krispol nie mogę narzekać. Do tego dobre otoczenie marketingowe. Krócej się nie da.. 

I tyle..  

Kto następny do chwalenia?  

Skomentuj / Zobacz komentarze

Podwyżki/ promocje

Środa, 8 listopada 2017

Zima Panie.. przynajmniej w zamówieniach. Za to przez całą jesień miałem ubaw z producentów. Jak tu by ogłosić podwyżkę by nie było to źle odebrane?Sami wiecie co nasi dostawcy. Przysyłali pisma w których w najlepszym wypadku hasła typu: zmiana cen, nowy katalog itp były neutralne. Każdy wił się jak mógł by nie nazwać rzeczy po imieniu a mi się chciało śmiać. 

Przecież podwyżki są rzeczą naturalną, szczególnie w okresie dobrej koniunktury i presji na wzrost wynagrodzeń. Sam wiem ile teraz trzeba zapłacić pomocnikowi by chciał pracować w naszej branży..  Ale to było, minęło. Dobrze że informowali.. bo w sytuacji gdy nie ma cen drukowanych i opieramy się tylko na progrmach komputerowych można takie zmiany wprowadzać po cichu.. a nóż nikt się nie skapnie... 

Od tygodnia za to jest szał promocji zimowych. Pierwszy w mojej skrzynce był Adams (znowu). Czyste zasady, 7% dodatkowego rabatu a co najważniejsze zaliczka tylko 40%. To nic, że resztę trzeba będzie dopłacić przed dostawą. Na tym etapie jest czysto i warto ich naśladować. 

To właśnie chyba zrobił mój głowny dostawca, bo dla promocji zimowej dał możliwość wpłaty zaliczki 40% (wcześniej zawsze było tylko 100%). Ucieszyłem się. Dopiero próba wczytania w regulaminy trochę mnie zdziwiła.. mam nadzieję, że się mylę (wysłałem im prośbę o wyjaśnienia), bo do tej pory zarówno pod względem produktu jak i warunków współpracy byli dla mnie faktycznie firmą nr 1...    

 

Skomentuj / Zobacz komentarze