Blogi Oknonet.pl

Adams. Pochwała.

Sobota, 25 lutego 2017

Tak, lubię chwalić firmy gdy na to zasługują. A może jednak pod pretekstem plusów dla jednych chcę przywalić drugim? Może..

Także: plus Adamsowi za serwis. Jesienią ub.r. to było moje drugie zetknięcie z nimi. Pierwszy raz był przez nich niezawiniony (a przynajmniej mogli się łatwo wymigać – jak to przy sprawach pękniętej szyby), a teraz był przypadek drugi: pretekstem była ewidentna pomyłka okuwacza. Drobna, ale nie miałem takiego elementu na wymianę i w złości napisałem zgłoszenie do serwisu. Prosty druk, łatwo wypełnić. Odpowiedziałem na zwrotne pytanie doprecyzowujące. W efekcie zdanie podsumowujące: planowana wizyta w ciągu dwóch tygodni. Milo.. ale zobaczymy czy dotrzymają słowa.

Jakież było moje zdziwienie, gdy po kilku dniach dostałem od Klienta smsa z podziękowaniem za super fachowców...

no miło....

A gdzie jest inaczej? Gdy dla wypełnienia druku trzeba poświęcić minimum 20 minut i tylko po to, by firma miała na widelcu wszystkie dane mogące pomóc w odrzuceniu..

Tak, oczywiście zakładam złą wolę. Ale co zrobić.. wkurzyłem się na tą inną firmę. A co gorsze - nie tylko ja. Włos mi się na głowie jeży, gdy czytam kolejne relacje wściekłych klientów..

Ps. napisałem to blisko kwartał temu. Dużo się zmieniło na plus, także pewne sprawy są już mało aktualne.. 

Skomentuj / Zobacz komentarze