Blogi Oknonet.pl

Kreatywny marketing

Piątek, 23 października 2015

Co może być bardziej pożądanego niż ciekawa reklama? To o której myślę właśnie przyciągnęła moją uwagę. Sukces?

Najnowsze Forum Branżowe przyniosło nowe wiadomości. Oraz Tą reklamę. Jakiś tam system okienny hasłem „83=71” promował nowość. No i dobrze. Fajnie że obniżają cenę i sprzedają coś coś lepszego (na pewno nowszego i bliższego wyższemu rynkowemu standardowi). Ale dlaczego przy tym sugerują coś innego? Oczywiście więcej. Wielkie woły „83” – co to może sugerować jak nie większą głębokość zabudowy niż często spotykane 82mm? Tylko że mniejszymi literkami już dopisane „83 – szerokość 81mm”. Czyli gorzej? Ale przekaz jest że lepiej.. i to nie pierwszy raz – bo z tej samej reklamy widzę, że wcześniejszy system określany symbolem „71” miał 70mm..

I po co to? By zasugerować że jest lepszy? Przecież to zwykłe kłamstwo i ja takich reklam nie trawię. Więc – skuteczność tak, ale przekaz odwrotny...

Ps. Tylko dzięki temu, że panowie od reklamy w tym samym tekście napisali prawdziwe wartości, to nie pastwię się nad nazwą ich wynalazku... 

Komentarze