Blogi Oknonet.pl

Reklama dźwignią handlu czyli co jest warte szkło 4XGLASS.

Czwartek, 15 października 2015

Myślałem o tym już kilka miesięcy temu, kiedy to hasło pojawiło się na rynku. Ale nie kręciło mnie na tyle, by swoje myśli tu wrzucać. Aż niedawno mój znajomy usłyszał tą reklamę i spojrzał na mnie pytająco... Co ja na to? Przyznaję – hasło to prawdziwy majstersztyk. 4xglass sugeruje podświadomości jedno – cztery szyby! Cóż mógłby wymyślić lider na rynku? Tylko skojarzenie. Kto będzie czytał wyjaśnienia, a już w ogóle dopytywał o szczegóły dostępne w salonach? Grunt, że lud to kupi i tłumnie uderzy do salonów, a tam handlowcy będą już mogli zabłysnąć.

A tak naprawdę? To lepsze szkło, tylko w porównaniu do czego? Do starych pakietów stosowanych przez tą firmę to i owszem. Ale do średniorynkowych propozycji? Zwykły człowiek już nie koniecznie dostrzeże różnicę. „4xglass” to dobra reklama i to zdecydowanie bardziej inteligentna niż ta, która mówi „Drutex -najlepsze okna”.

Komentarze